09 januari, 2012

Min Gästbok och lite annat smått & gott.





 
Idag vill jag uppmärksamma er alla om att 
jag har lagt till en gästbok här på bloggen. 
Där får ni gärna lämna era avtryck, så jag 
ser att ni har varit här hos mig.
Här är det kallt idag...runt 7 - 8 minus 
grader. Det låter inte så hiskligt 
farligt men när temperaturen har legat 
runt nollan och plusgrader tidigare...
då känns det kallt...brrr brrr

Den här vintern har inte varit som den brukar här 
hos mig. Normalt så är det kallt och massa snö 
och även slask. Visst har det snöat men det 
har INTE legat kvar så länge.
Ni som inte kommer från "kalla" Norden tror 
nog att här i Sverige så är det jämt kallt och 
massvis av snö den här årstiden och visst är 
det så för det mesta men inte denna vinter (ännu). 
Men kylan börjar att komma och väderlekstjänsten 
lovar oss snö, men vi får väl se hur det blir 
med den saken.
Jag har börjat med sjukgymnastik efter ett 
uppehåll och i morgon startar vattengymnastiken. 
Det ska bli riktigt skönt att få börja röra på 
mig igen efter jul och nyår.
Önskar er alla en trevlig vecka...nu när allt 
startar upp efter jul & nyår. Det ska bli skönt 
att vara i den vanliga lunken igen.

Titta gärna in i min GÄSTBOK
(denna är på svenska)
och skriv något till mig, 
jag skulle bli så 
glad av det.

Kram och varmt välkommen 
tillbaka till mig igen.
 
 
 

4 kommentarer:

SusanLotus sa...

Kul att du ska komma igång med sjukjympan och vattenjympan igen. Det gör att man mår bättre.
Var och simmade idag och blir sååå glad när jag hör att det ska bli snö. Det har vi lite nu och minus 12 grader.
Imorgon blir det Falun för mig. Kram

Kim sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kim sa...

Hejsan!

Har skrivit i din Gästbok.
Vet inte om det går att ordna, men saknade en "tillbaka knapp", eller beskrivning om hur man kommer tillbaka till din Blogg. Nu fick jag trycka där uppe å backa tillbaka till din Blogg.
*kramiz*
/ Kim

Sussie sa...

Sussie:
Tråkigt att det inte blev Falun för dig. Visst känns det bättre när man har tränat, men tyvärr är jag ej där ännu. Det kom snö även här hos oss men nu under natten så regnade det och snön är nu borta. Så nu är det ingen fara längre att cykla och det tycker jag bara är skönt.

Kim:
Roligt att du uppmärksammade min lilla gästbok och skrev lite där. Du får maila till dom som har gästboken och skriva att du vill ha någon typ av tillbaka funktion.

Kram och ha
en fin vecka.