19 mars, 2012

Ett grattis kort till min bror.

Det blev ännu ett kort med en Kenny K's
digi motiv, jag tycker bara att dom är
helt underbara.
Det här kortet har jag gjort till en av 
mina bröder. 

Om ni vill se bilderna i större format
är det bara att klicka på bilderna.

Han fyller snart år och jag tänkte överaska 
honom med detta kort.

Jag kommer att delta i dessa tävlingar:

Card Cupids Blog  (Mars 30de ) "Create birthday cards for boys!"
Kenny K's Krafty Girlz Challenges (Mars 25de) "One for the boys "
Paper Crafting Journey  (Mars 28) "Pretty Pastels"

Ännu denna gång hoppas 
jag på tur.

Kram & Välkomna 
tillbaka hit till 
mig igen.



3 kommentarer:

Anna sa...

Hej Sussie!
Vad kul att du hittat till min blogg och vill vara med i min candy. Lycka till!
Kramis

Anonym sa...

Herlige kort du lager. Kjempeflotte motiv og fin fargelegging :) Tusen takk for at du deltar i min bloggcandy :) Lykke til!

Sussie sa...

Susie:
Thank you for your nice comment.
HUGS

Anna:
Tack för chansen att få vinna din fina candy.
KRAM

Marit:
Tack för dina vänliga ord om mitt kort. Å tack för chansen att få vara med att tävla om din fina candy
KRAM