21 augusti, 2012

Get Sketchy

Det är första gången jag använder mig av den här
stämpeln, den var riktigt rolig att färglägga.
Den här veckan kommer jag att vara med i

Den här veckans utmaning är
"Get Sketchy"

Det här är det
jag utgår ifrån.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEipUtU0lixmUoBW1d-mK9H6YhcB3vIaWdVtOHNEnHnkp3RvecAFj_WAG1fkRXBuFoBBF3E4UFI1QdSdLdcl6SsdEWRqtb2oLq2Nhpm5Wwv3KTgAwQB52ZoFN1Evb-_fZ2sE2NOoDSU9l7Xl/s1600/KKSKetch.jpg
Ser ni någon likhet..?     ;-)





Kram och Varmt Välkomna
tillbaka till mig igen. 




3 kommentarer:

LaJanette sa...

Very cool card! I am loving the blue skin:0)

Thanks for joining us at Kenny K's Krafty Krew Challenge this week:0)

Hugs;
Janette

Anna sa...

Vilken super läcker stämpel och du gjorde den ju roligt i turkos.
Kram

Jodi sa...

Awesome take on the sketch... loving the fun feel of this.
Thanks for sharing your talent with us at Kenny K's Krafty Krew. Good luck!
Hugs,
Jodi