09 november, 2011

Bokmärke.

Hejsan

Nu var det ett tag sedan jag var inne och 
gjorde något här. Men det blir ju så 
ibland att man helt enkelt har annat att 
syssla med. 
Men nu tänker jag i alla fall visa upp mitt
lilla fina bokmärke jag har gjort, och tänker 
även vara med i 2 olika tävlingar med den.
Jag kommer att delta i
Create me Pinks tävling där ska man ha med
minst 2 blommor på sin skapelse, så det
passar mig utmärkt.
Den andra tävlingen är hos 
där gäller det att ha med antigen sol, 
måne eller stjärnor eller allt av det
om man vill.
Här kommer min bild:

7 kommentarer:

SusanLotus sa...

Vad fint Sussie! Visst var det kul att göra ett bokmärke? Borde man göra fler av för det är ju alltid bra att ha.
KRAM

Lotusblommans vardag sa...

Har du virkat kanten? :)

Evelina Wikberg sa...

Hej Sussie. Jo jag kommer ihag lite svenska. :) Den har kulan ar i tva delar, sa nar man tar av guld knoppen sa oppnar kulan sig. Tyckte att det var en kul grej att pyssla med. Ha en bra vecka. Evelina :)

Sussie sa...

Sussie:
Ja det var riktigt roligt att hålla på med den :-)
Jag skulle aldrig ha tålamod att pilla med att virka en spets.
Den köpte jag på en andrahands butik väldigt billigt. Den är egentligen vit från början...men jag "målade" den med en av mina promakers pennor. Ett väldigt enkelt sätt att ändra på en spets utan att det blir dyrt. ;-)

Kram

Sussie sa...

Evelina:
Din kula är jättetjusig, (även kortet) ett annorlunda sätt att skapa något tjusigt. Bra att du inte har glömt Svenskan. :-)

Kram

Lotusblommans vardag sa...

Ja, det var snyggt gjort. Jag brukar måla dem genom att lägga dem i akrylfärg och vatten. :)
Men alla sätt är ju tillåtna när man är kreativ! :) Kram

Sussie sa...

Det är roligt att komma på olika små knep allt eftersom man behöver det. Och konstigt nog så är man ju kreativ..synd bara att man inte visste om det i skolan och kunde redan då dra "lite" nytta av den kreativa sidan. ;-)

Kram