18 november, 2011

Vilket tråkigt väder..! :-(

Hej på er....i dag har det varit sååååå grått och tråkigt väder. 
Och mörkret sänker sig snabbt...redan vid kl 16 är det mörkt 
här hos mig. :-(
I dag har jag tagit det lugnt, ärligt talat så har jag inte 
orkat gjort så mycket på grund av vädret.
Det är nog många med mig som reagerar på det sättet.
Om ni tycker att det här inlägget ser konstigt ut kan det bero på att 
jag har mailat in den.
Varmt välkommen åter till min blogg i denna 
mörka och tråkiga årstid och tack för titten.


4 kommentarer:

Lotusblommans vardag sa...

Ja, vi ska precis lägga oss och sova middag en timme. Såå trötta!
Håll med om att snö iaf vore mysigare än detta grå. Om det ligger kvar alltså.
Ta det lugnt och njut av fredagskvällen!
Kram

Sussie sa...

Visst blir det lite ljusare med snö men inte ännu....jag är glad att slippa snön så länge som möjligt som du säkert har märkt. :-)
För jag vill kunna ta mig fram på min "kära" cykel ett tag till under det här året. ;-)
Kram

Lotusblommans vardag sa...

Jo, det förstår jag verkligen. Älskar man sin cykel så gör man! Jag är ju likadan. :)
Hoppas du har en bra kväll. Kram

Ps. Ja, det var skönt att träna.

Sussie sa...

Det är så bekvämt med cykel och man slipper passa tider som man annars behöver göra med bussen. Och eftersom jag har problem med kroppen så är det lättare för mig att cykla än att gå....för det är riktigt jobbigt för mig.
Hoppas även din kväll var bra. :-)
Kram