21 juni, 2012

Ett år har gått.

Nu har det gått ett helt år sedan min kära far gick bort.

Saknaden kommer ännu och tårarna rinner på 
min kind när han kommer i tanken.

I dag kommer jag att ära honom genom att 
ta mig till minneslunden med vackra 
blommor och tankar.

Blommor var ett av min fars stora intressen.
Akvariefiskar och fiske var andra intressen.
Han var snäll och tänkte ALLTID på 
andra i första hand.

Utan honom hade jag nog inte varit utomlands
ännu, jag och min bror fick följa med honom
på olika resor.
 Det här är hans älskade 
lilla kisse, han finns 
ännu kvar..!


Ett år av saknad.


 

2 kommentarer:

Kim sa...

Va fint du gjort! *kramizar* Önskar jag kunde vara hos dig idag så jag kunde stötta dig! *kramizar*

SusanLotus sa...

Vad fint du skriver om din pappa!
Hans finns nog vid din sida Sussie och vill att du ska må bra. ;)

Kram!