11 juni, 2012

Grön / Grönt.

 
 
Grön / Grönt är temat hos Måndagstema 
denna vecka. 
 
Jag kallar den här 
bilden för 
"Grönt på grönt"
(finurligt värre..!)
 
Det blir ett foto jag tog under mitt Stockholms besök.
Jag såg en grönskimrande skalbagge, 
trodde jag, men det var ju två som höll
på att föröka sig.
 
Å då kommer jag och klampar in och stör dom
små liven med min kamera...usch och fy vad 
jag är okänslig. ;-)

Klicka på bilden,
så blir bilden 
större.

 
Klicka HÄR för att 
se fler foton på detta tema.
Kram & Varmt Välkommen
tillbaka till mig igen. 
 
 
 
 
 
 
 

7 kommentarer:

Toril sa...

Kjempefint og nydelig grønt bilde! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

Ezter sa...

De verkar inte så blyga ;)

Tina´s PicStory sa...

how cute :) thanks for stopping by ♥

Annemor sa...

Jeg tror ikke de brød seg så mye om deg :-)
Flott bilde.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/06/11/mandagstema-44/

Mona sa...

Hihi, det är inte så lätt när dom håller på för öppen ridå. Vackra är dom!

Charlotta sa...

Som en liten pärla i bladrosetten. :) Eller två så klart. ;)

Birthe sa...

Artig!