20 juni, 2012

Watery Wednesday #176

Onsdag 
 För första gången så är jag med på
Watery Wednesday


Som vanligt har jag lite svårt att 
bestämma mig för vilket foto jag 
ska visa er..!
Så den här gången nöjer jag med 
"bara" två foton.  ;-)

Jag brukar för det mesta ha med 
mig kameran när jag är ute och 
det hade jag även den här gången.

Jag stannade till vid slottet och tog 
några bilder...det är dom jag tänker 
visa er...!

Slottet ligger till vänster på bilden
och det är ju bara en liten 
bit av slottet som syns.

och det vita huset är en av
Örebros äldsta byggnader, en gång i tiden 
var det ett barnhem.

Jag tyckte ljuset låg så fint på
den gamla bron.

Vill ni se flera foton
så finns dom 


Kram och Varmt 
Välkomna tillbaka 
till mig igen.
 


3 kommentarer:

Lotusblommans vardag sa...

Vackra omgivningar! :)

Ha en solig och vacker dag! Kram

Sussie sa...

Det är taget i centrala Örebro.
Jag bor i en vacker stad som
du ser. :-)

The Write Girl sa...

Beautiful images!!